طراحی وب سایت با خاطرات وردپرس - طراحی سایت

Wiki Article

منبع باز: در ابتدا بهتر است بگوییم نرم ‌افزار منبع باز چیست. نرم افزار منبع باز نرم ‌افزاری است که کد منبع آن برای اصلاح یا ارتقا توسط همگان در دسترس است. وردپرس به عنوان چنین نرم‌ افزاری، این امکان را دارد تا هر روزه توسط تعداد زیادی از توسعه‌ دهندگان در سرتاسر دنیا بهبود داده شود. این امر نیز باعث می شود تا توسعه ‌دهندگان همواره ویژگی ‌های جدیدی را به این پلتفرم بیفزایند.

وظیفه آنها این است که وب سایت شما را با اطمینان از تعاملی بودن، حرکت آسان و سازگار با دستگاه های مختلف کاملاً کاربردی کنند. شرکت طراحی سایت یا فرد طراح سایت؟

اما باید متذکر شویم چون تابع قوانین حفظ حقوق و اطلاعات مشتری هستیم، هیچگونه سوء استفاده‌ای صورت نگرفته و در صورت تخطی از این موضوع مشتری این حق را دارد تا از مراجع قضایی علیه ما اعلام دعاوی نماید.

آیا شما برای سایت من درگاه پرداخت دریافت می‌کنید ؟ خیر، طبق قوانین موجود مالک وب سایت و کسب و کار می‌بایست کلیه فرایند دریافت درگاه پرداخت را طی نماید اما تیم رویا وردپرس شما را در جهت دریافت درگاه پرداخت بصورت کامل راهنمایی خواهند نمود.

همچنین امکان توسعه و رشد وب سایت‌های مشتریان بصورت ۱۰۰ درصدی وجود دارد.

اما در هر حال باید آپدیت‌ها را بررسی کنید تا بروز رسانی مهمی را از دست نداده باشید.

دسترسی وسیع: همه ی افرادی که علاقه مند این سایت به بهره مندی از وب‌ سایت باشند می ‌توانند از وردپرس استفاده کنند. زیرا در بهره بردن از وردپرس نیازی به لینک منبع آن گونه از مهارت ویژه همچون نرم ‌افزار اختصاصی و ابزارهای تخصصی که طراحان وب ‌سایت از آن استفاده می این سایت کنند نیست. پس یکی از ویژگی ‌های اساسی وردپرس ساختار آن است. بازدیدکنندگان خواهان وب ‌سایت‌ هایی با بارگذاری سریع هستند و زمان برای آنها عنصر مهمی است.

برخی از این قالب ها سفارشی هستند و بر طبق سلیقه ی کاربر می باشند. در این حالت هزینه ی بسیار زیادی هم دارند. برای کاهش قیمت طراحی سایت با ورد پرس این امکان هم وجود دارد: می توان از قالب های رایگان که کیفیت نه چندان بالایی دارند استفاده کرد. بنابراین همان گونه که می بینید قیمت طراحی سایت با ورد پرس ثابت نیست.

در نتیجه با این به روز رسانی‌ ها مشکلاتی که پیش از این وجود داشته اند برطرف می ‌شود. همچنین با اضافه شدن قابلیت های جدید همواره امکانات تازه ای در اختیار کاربران قرار می گیرد. و هزینه راه اندازی سایت نیز بالاتر می رود.

مثلا متن «قبلا رای خود را ثبت کرده‌اید» را به «شما قبلا امتیاز داده‌اید» تغییر می‌دهید) امکان مشخص کردن اینکه چه کسانی می‌توانند امتیاز بدهند (همه یا فقط کاربرانی که عضو هستند و لاگین شده‌اند) قابلیت تخمین و نمایش زمان تقریبی مطالعه مقالات

کلیه منبع مقاله حقوق مادی و معنوی سایت نزد بیلاود مارکتینگ محفوظ است و طبق قانون جرائم رایانه هرگونه کپی برداری ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

نیاز نیست نگران آپدیت‌های کوچک وردپرس باشید چرا که احتمالا تغییرات کوچک و برطرف کردن ایرادات جزیی هستند که خیلی تاثیری به روی عملکرد سایت شما نخواهند داشت.

این نکته اهمیت دارد که بعد از طراحی سایت -به ویژه اگر وب سایت فروشگاهی باشد- نیاز به تامین ایمنی اطلاعات سایت دارید.

سوالات متداول شما مشتریان عزیز در خصوص خدمات و قیمت طراحی سایت

Report this wiki page