گزینه های طراحی وب سایت چیست - ساخت وب سایت

Wiki Article

همچنین، اگر قصد ساختن فروشگاه اینترنتی را داشته باشید، از آنجایی که پرتال برای این منظور نوشته شده است، در نهایت یک فروشگاه بهتر، سریع تر و با امکاناتی بیشتر خواهید داشت. مزیت نهایی پرتال نیز، هزینه بسیار مناسب است.

سایت طراحی شده با قالب اختصاصی، بر اساس اصول سئو بوده و به تمامی نیازهای کسب‌وکارتان پاسخ می‌دهد.

مراحل طراحی فروشگاه اینترنتی و عقد قرارداد در کاسپید به چه شکل است؟ برای طراحی سایت فروشگاهی در شرکت طراحی سایت کاسپید ابتدا یک جلسه مشاوره برگزار میشود.

به علاوه، اطلاعات و داده‌هایی که از کاربر دریافت می‌کنید، کمک می‌کنند تا رفتار مخاطب خود را بیشتر بشناسید. به علایق او نزدیک‌تر شوید و بتوانید بر همین اساس سایت، محصول و کسب و کار خود را بهبود ببخشید.

مشاهده نمونه کارهای بیشتر » مراحل اجرایی طراحی فروشگاه اینترنتی

این در حالی است که هنگام ساختن سایت با پرتال، تا زمانی که سایت شما فعال باشد می‌توانید از خدمات پشتیبانی ما استفاده نمایید.

در اختیار داشتن آدرس ایمیل، شماره تماس و سایر اطلاعات کاربرانی که به موضوع سایت و محصولات شما علاقه‌مند هستند، یک بانک اطلاعاتی بسیار قوی و ارزشمند برای شما به وجود می‌آورد.

فروشگاه: این صفحه را زمانی باید بسازید که قصد دارید در سایت خود چیزی بفروشید.

یکی از مهمترین تفاوت‌های نوشته و برگه در این است که نوشته‌ها دارای برچسب و دسته بندی می‌باشند اما در برگه چنین نیست.

بنابراین اگر برای کسب و کار خود ارزش قائل هستید، بهتر هست که از قالب‌های اختصاصی طراحی شده استفاده کنید تا خطر استفاده از قالب‌های نال شده به صفر برسد.

پس از توافقات اولیه، ما پروپوزالی متناسب با نیازهای شما می‌نویسیم. در این پروپوزال، مواردی چون زمان‌بندی اجرای پروژه، نوع سایت، صفحات مورد نیاز، قیمت خدمات طراحی سایت و غیره را مشخص می‌کنیم.

کارشناسان کاسپید این مهم را به بهترین نحو و مطابق با به روزترین اصول دنیا انجام می دهند.

در مرحله بعدی باید استانداردهای عمومی که جدایی از نوع فروشگاه اینترنتی است و در طراحی آن مهم است را در نظر قرار دهیم. استاندارهایی مانند نوع رابط کاربری سایت فروشگاهی ، تجربه کاربری از سایت ، نمایش صحیح در دستگاه های مختلف از جمله موبایل و تبلت ، هماهنگی سایت فروشگاهی با مرورگرهای مختلف ، کدنویسی و برنامه نویسی از سمت سرور ، کدنویسی و برنامه نویسی سمت کاربر و.

معرفی کامل محصولات، امکان درج چندین عکس برای محصول، امکان ایجاد اسلاید شو برای محصول، شرح محصول و بارکد برای محصولات.
ارایه پنل مدیریت کاملا داینامیک و پارامتریک و آموزش به اپراتورهای فروشگاه جهت مدیریت کلیه بخش های سایت اعم از محصولات، قیمتها، موجودی ها، تخفیفات، سفارشات و...

مهندسان تیم ما،از آخرین شیوه های کدنویسی برای ساخت وب‌سایت شما استفاده می‌کنند. بنابراین از کیفیت کار ما مطمئن باشید.

در آخرین قسمت و سطر فوتر سایت بهتر است حقوق مربوط به کپی رایت را متذکر شوید.

به علاوه، اطلاعات و داده‌هایی که از کاربر دریافت می‌کنید، کمک می‌کنند تا رفتار مخاطب خود را بیشتر بشناسید. به علایق او اینجا را بررسی کنید نزدیک‌تر شوید و بتوانید بر همین اساس سایت، محصول و کسب و کار خود را بهبود ببخشید.

به این معنی که سایت شما از ابتدا و با توجه به نیازهایتان ساخته خواهد شد.

وردپرس و پرتال هر یک مزایایی نسبت به دیگری دارد. از طرفی، وردپرس یک سیستم شناخته شده است که قابلیت توسعه بسیار بالایی دارد.

شما میتوانید از طریق دکمه زیر درخواست خود را ارسال نمایید.

طراحی تعاملی سایت فرصت بیشتری برای شما فراهم می‌کند تا رضایت مشتریان خود را به دست آورید. این موضوع باعث می‌شود که مخاطبان و مشتریان شما را به دیگران هم معرفی کنند؛ حتی ممکن است آدرس سایت شما را در شبکه‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند.

در ادامه، به طور کامل در این رابطه توضیحات کامل می‌دهیم.

طراحی وب سایت

این پلن مخصوص کسب و کارهایی است کلیک کنید که به صورت خدماتی و شرکتی در حال فعالیت هستند و بیشتر قصد معرفی کسب و کار خود را در سایت دارند.

انتخاب ضروری‌ ترین افزونه‌ های مورد نیاز برای طراحی سایت وردپرسی

از طرف دیگر، کار با پرتال ساده تر ادامه مطلب از وردپرس است و راحت تر می توان آن را فرا گرفت. به علاوه، هنگام استفاده از پرتال، شما پشتیبانی دائمی از تیم آن خواهید داشت و اینجا کلیک کنید کسانی هستند که در هر قدم به شما کمک کنند.

کاسپید با هدف موفقیت صاحبان مشاغل و خدمات در دنیای تجارت الکترونیک، اقدام به طراحی سایت فروشگاهی نموده است.

Report this wiki page