شیفتگی درباره خدمات طراحی سایت - طراحی سایت با وردپرس

Wiki Article

سایتتان را با تبلیغات، تصاویر درهم، بنرهای مختلف و ویجت‌های متعدد شلوغ نکنید.

مثلا فرض کنید که شماره تلفن شرکت خود را در هدر سایت گذاشته‌اید. کاربران دسکتاپ احتمالاً آن را از روی صفحه می‌بینند و بعد با تلفن‌ خود شماره گیری می‌کنند؛ اما کاربران موبایل از شما و وب‌سایتتان انتظار دیگری دارند.

برای این منظور می توان از سیستم وردپرس برای طراحی سایت استفاده کرد و با نصب آن روی سیستم و خرید هاست طراحی وب سایت را انجام داد. به این ترتیب فرآیند طراحی سایت و سئو انجام می گیرد و اگر از قالب های آماده استفاده شود دیگر نیازی به گرافیست نیز نخواهد بود. به این ترتیب می توان یک وب سایت ارزان داشت اما اگر از این حالت رضایت چندانی نداشتید می توانید با پراخت فقط اندکی هزینه ی بیشتر برای طراحی سایت امکانات بیشتری دریافت کنید.

شما خیلی از رقبای خود عقب هستید: یک شرکت طراحی وب سایت به ابزارهای پرمیوم و گران قیمتی دسترسی دارد که داده های معناداری در مورد عملکرد برند، مخاطبان و رقابت شما در اختیار آنها قرار می دهد.

در مجموع می توان گفت انتخاب طراح نیز در قیمت طراحی سایت با وردپرس موثر است. زیرا گاه ممکن است مشتری به خاطر هزینه ی پایینتر، کار را به طراحی بسپارد ولی بعدها با مشکلاتی همچون عدم پشتیبانی و یا هزینه ی سنگین برای پشتیبانی مواجه شود.

امروزه در اینترنت سایت های بسیاری می بینید که با کاربردها و اهداف متفاوتی مشغول به فعالیت هستند. طبیعی است که تمام وب سایت ها یک هدف را دنبال نمی کنند؛ در نتیجه برای هزینه های سئو – قیمت طراحی سایت قیمت های متفاوتی را نیز در پی خواهند داشت. می دانیم که هر کسب و کاری سایت ویژه ی خود را نیاز دارد. برخی کسب و کارها به دلیل نیاز به یک وب سایت با امکانات بیشتربه طراحی سایت جامع تری نیاز دارند و در نتیجه قیمت نهایی طراحی سایت نیز بیشتر خواهد بود. به این منظور و برای پیشگیری از هزینه های اضافی باید در ابتدا انتخاب مناسبی در جهت کسب و کار خود داشته باشیم. به عنوان مثال سایت های فروشگاهی ویژگی ها و امکانات خاصی را می طلبند که اگر سایت شما فروشگاهی است باید آنها را در نظر بگیرید و دقت کنید که در این گونه سایت ها فاکتور امنیت عامل بسیار مهمی است.

امکان درج نظر توسط کاربران با مدیریت و تأیید آن ها قبل از نمایش در سایت

امکان عضویت و ورود برای کاربران امکان تغییر رمز کاربران توسط مدیریت امکان افزودن، حذف، ویرایش و مدیریت کاربران سایت امکان ورود به حساب‌ کاربران بدون نیاز به رمز طراحی وب ورود توسط ادمین (صرفا جهت رفع مشکل کاربرانی که نیاز دارند تغییراتی در حسابشان داده شود) امکان مدیریت بخش دیدگاه‌های سایت امکان پذیرفتن دیدگاه کاربران بر اساس تایید مدیریت امکان انتشار دیدگاه کاربران بدون نیاز به تایید مدیریت امکان حذف، ویرایش، پذیرش و عدم توضیحات بیشتر پذیرش دیدگاه ارسال شده کاربران امکان فیلتر کردن کلمات برای بخش دیدگاه‌ها (می‌توانید کلماتی را که تشخصی می‌دهید نباید در دیدگاه نمایش داده شود را در تنظیمات اضافه کنید ادامه و زمانیکه کاربری در دیدگاهش از آن کلمات استفاده کند دیگر نمایش داده نمی‌شود) امکان مسدود کردن بخش دیدگاه مقالات و محصولات امکان مسدود کردن بخش دیدگاه برای محصولات مورد دلخواه شما امکان دریافت ایمیل، نام از کاربران مهمان هنگان ارسال دیدگاه امکان محدود کردن بخش دیدگاه‌ها به عضو بودن کاربران (کاربرانی که مهمان باشند امکان ارسال دیدگاه را ندارند مگر اینکه عضو باشند و لاگین شده باشند) بخش عضویت/ورود و پنل کاربری

در نهایت مدیریت سایت می‌تواند این دیدگاه را بررسی و منتشر کند. امکان اتصال این قابلیت به پنل‌های پیامکی رایج امکان تعریف زمانی که باید پیامک برای خریدار ارسال شود (مثلا بعد از یک هفته) قابلیت ثبت دیدگاه و امتیازدهی به مقالات وب سایت

اکثر کارفرمایان وقتی میخواهند طراحی سایت انجام دهند به این دو راهی میرسند و این سؤال را از خودمیپرسند:

آیا وب سایت‌های طراحی شده امکان توسعه یا چند زبانه بودن را دارند ؟ ۱۰۰ درصد بله، کلیه پکیج‌های ارائه شده در قیمت طراحی سایت، امکان اضافه شدن بی نهایت زبان و امکانات را دارا می‌باشند.

صفحه درباره ما: در این بخش می توان اطلاعات لازم درباره شرکت از جمله راه های ارتباطی، رزومه و غیره را در اختیار مخاطب قرار داد.

وجود ناوبری تعاملی نقش بسیار مهمی در هر وب‌سایت دارد؛ چون به ساختن یک تجربۀ کاربری قدرتمند کمک می‌کند و نرخ پرش را هم کاهش می‌دهد.

وقتی وب‌سایت شما در دسکتاپ نشان داده می‌شود، فضای زیادی برای نمایش تمامی این اطلاعات دارد؛ اما این فضا اینجا برای صفحۀ موبایل کمتر است و لازم است این نکته را در زمان طراحی واکنش‌گرا یا تطبیقی در نظر بگیرید.

Report this wiki page